Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

my life.....


readers....
actually banyak knangan silam 
yg penah admin alami...
Rizwan....
such a short name but 
full of menings...
sebelum nie....
kate my father...
dieowng gadoh tok 
dapatkan name aku...
b4 Rizwan
my father 
amik Malik Riedzwan as my name...
but dibangkang dengan serta merta.....
hehe...
2 after tu...
mysis
Kakngah....
letak name aku skrang 


RIZWAN...


so dari situ lah kehidupan aku bermula...
haha


dibesarkan dengan penuh kasih sayang daripada family aku...
aku bersyukur kepada Allah..
coz aku diberikan keluarga yang sederhana 

dan bahagia....
but aku mempunyai kisah silam yang paling teruk...
yg admin sendiri x pernah cerite ngan sangt buruk even 
dgn kawan baik admin sendiri
admin sendiri x pernah cerite ngan sesape b4 this....
admin masih lagi mencari seseorang yang dapat admin sndiri percayai...
untuk menceritakan zaman silam aku...








Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: