Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

COPY+paste


OMG , OMG !
nurul ,, saye pun nak join la ,,
but for me KAWAN BUKAN LAWAN ^_^



haish ,, which one nk choose *buntu
i think somthing call "HEBAD"

so , saya telah memprajudiskan yang ini :)







saya sayang kawan-kawan saya kerana

mereka-mereka inilah yang selalu di samping saya ,
walaupun kami selalu bergaduh antara satu sama lain hanya kerana ingin
melihat orang lain tersenyum . Mereka-mereka ini jugalah
selalu menyediakan bahu mereka tatkala saya sedih mahupun putus asa .
Dan walaupun mereka-mereka ini tidak pernah melafazkan
ayat seperti 'saya sayangkan awak' atau 'saya rindukan awak'
atau 'saya perlukan awak' tapi memadai dengan apa 
mereka-mereka tunjukkan walaupun zaman persekolahan itu 
sudah menjadi titik noktah , tapi masih bernyawa .
namun , zaman memakai baju itu sudah tamat dan kini
kami masih lagi seperti dulu walaupun jarak memisahkan kami ,
kami tetap "KEEP IN TOUCH"

S E K A R A N G
saya a.k.a nurfika ibrahim
 telah mempertandingkan  m e r e k a ini
kawan bukan lawan okay :)

saya tagkan yang ini

T E R I M A K A S I H






FIKA YOU REALLY MAKE ME COMPASSION LARH...
ADOIYAI....
THANK FOR TAGGING YA...
WHAT EVER YOU ARE 
AND WHO YOU ARE...
I WILL BE YOU FREWN FOR EVER LA...
FREWNZ TILL DEAD...
REMEMBER THIS WORD 
FREWNZ TILL DEAD...


Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: