Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

kesunyian


entry nie.....adelah entry terakhir chubby!!!
thanxx to all readers.......


 
Sekarang aku sunyi, kalau boleh, semua orang aku nak jumpe, ku takde teman nak aku luahkan sunyi aku, aku sepi, bukan sebab takde sape- sape kat sebelah aku, aku ada keluarga, aku ada kawan, tapi aku tetap sepi, sebab aku takde teman, jauh di sudut hati aku, aku nak berlari jauh, meningggalkan dunia aku ni, nak tau kenapa? sebab dalam dunia ni aku nampak orang lain, dan aku tak dapat nak carik teman, biarlah aku pergi ke dunia yang ada aku sorang je, jadi aku tak nampak orang lain, jadi aku tak akan carik teman, teman jauh, teman kabur, teman kini semakin pudar, aku dah lama tak ketawa, tak tersenyum, sebab teman, sekarang teman masih kabur, tapi tak juga aku jumpa, Entahlah, kat mana teman aku pun, aku tak tau, aku nak bermimipi, tapi aku tetap sunyi, aku nak berlari, tapi nanti aku tetap sepi, biarlah.

Di malam yang kian hening
Di tengah dingin yang menusuk kulit
Membuat hati tak bisa bergeming
Menghadapi cobaan yang kian membelit
Di tengah malam yang sunyi
Di kegelapan yang kian sepi
Ku ingin teteskan air mata
Menghadapi kesedihan yang terus menerpa
Tapi kupercaya
Dialah satu-satunya yang Maha Kuasa
Yang bisa menentramkan jiwa
Menenangkan hati yang berduka
Aku tak ragu
Dialah satu-satunya yang Maha Tahu
Selalu terjaga dan tak pernah tertidur
Melindungi hamba-hamba-Nya yang bersyukur



Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: