Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

leave me alone


alahai rindunye chubby kat ko.....haish....na buat camne kan da jadi hak milik org lain....hurm....
mgkin xde jodoh antare kite kot....xpe la....berserah pade takdir yep...haha...

klau ko masih ngan aku....
tringin nye na tnye soklan camnie...

baby wat pe nieh??
b da mkn lom....
mak ayh cihat....
b nie cute la...

rindu nye ngan msg ko...
hubby wat pe???
harinie hubby g mane??
Aqil mane..
bile kite na jumpe....

tu klau msg

kite owg dok asrama....
rindu nye nak tukar buku cam dulu...
nasib baik x kntoi..huhu
sian sume budak kite suwoh tok anto buku tu an...

hahaha,,tp skunk ko da org lain...
aku taw ko syg kan dye...
tp ko penah x taw hati aku skunk camne...
aku taw maksod ko...klau aku ade rezki kau dan aku...
kite akan bersatu...
tp smpai bile....smpai bile.......
aq da x bley na ckp pe kan...
yg mampu aku buat hnyalah berharap....
menanti dan menuggu....
xpelah...mgkin dah mmg xdtir kite takkan bersatu...
jage diri bebaik pasnie...
thanx buat hidup nie happy sebelom nie....



leave me alone








Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: