Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

laluan kehidupan


hurm....da brminggu rasenye aku x jmpe ngan kgkawan...rase teramat rindu ngan dye owng..klau dlu dekat asyik na gadoh je...hurm tu lah lumrah berkawan..kalau dekat tgk muke pown x nak...klau da berjauhan camnie.....rase mcm hari2 plak nak jmpe dieowng..tp ade kale nye aku trfikir knape perpisahan ini terjadi...herm da mnjadi lumreah hidup dan ketentuan Allah...semua yang bertemu pasti akan berpisah akhirnye..salame 2 taun aku dudok at asrama lui barat....bnyak kenangan ngan dye owng....engat lagi time kne dnde reramai...time uh kes buli budak....kne dende sampai kowl 3 pg..mcm 2 style budak2 nie tidow at atas tar uh...time uh muke bebudak nieh msing2 sanggap na tidow...hahaha...tp ksian ngan jawe,am,laboh,tompok,ijat,mail,awe...diewang kne buang asrama sbab buli bdk2 bawu masok oztel.....bdk2 nieh x sporting ler..skit2 na bg taw chekgu...padehl bukan touch sgt pown..ala adt ler uh kne cmtu kat oztel...pling bnyak2 oztel...oztel lb nie lah pling best klau na taw....x lame lpas uh.....ak rapat ngan junior aku nieh...tp die nieh dgil ya amt...hisap rokok ler ...ape2 je lah....semua dye buat...dye nie ank tunggal..abg dye ngan mak dye da mninggal....so tggal dye ngan bpak dye...tp skunk nieh dye tggal ngan nenek dye...sbab bapak dye da kawin laen....aku cbe try rapat ngan dye...tp dye nieh susah ckit na nasihat...bkn reti na dgr....tp skunk dye wat pe ae..da lame x dgr kbar dye....rndu cgat ngan dye...aku doakan dye berjaya dalam hidup...ape2 pown aku still syg dye...kgkawan x taw ler na ckp....rmai cgt..haha...tp best frewnz forever lah...hahah...miyoi...hurm dye nieh mulot cam gmpang....bkan taw nak jge prasaan ors..hahah....ikowt ske ati dye je ape dye na buat...tp best kwan ngan dye nieh..haha...time x bleh bla,mase dye wat parti dalam dorm ngan acap...time uh 2nd kite owng exam....hahaha lwak gile....ckgu x de pe lagi parti ler..skunk nie cmne dye erk...dgr cite bwu pas dgr ceramah tok amik lesen.....engat lagi time tgk cite antu sesame ngan die owng.......rapat an katil....bkak komputer tgk reramai..haha...msing2 cam bagus je brani...pade hal mlm uh...tidow rerapat.....siap bce doa lagi.....cape ler agak nye tu..hahaha....kwan yg akuw x bleh na lupekan smpai bebile....acap...sume msalah aku...aku luah an at dye..hahaha...kirenye pnyimpan maklumat aku ler....dye nie suke nynyi...pnakot....bnyak lagi lah....sng kate dye nieh best frewnz aku forever lah.....nie kawan aku...yg same minat ngan aku...thah is teknologi....dye nie gile komputer cam aku....sye nie slalu kne kacau ngan miyoi..hahaha..klaka gile tgk dye kne kcau...best sgat kwan ngan dye...herm...last day kite owg...tapi smua uh da tggal knangan aku ngan kgkawan aku...gmbar ndieowng lah pengu\bat rndu aku at kowang...aku harap kowang bhagia dgan hidup kowang...nnti kite sesame amik results ae....tq tok kowang sume tok jd sbhagian daripada idup aku...aku takkn lupekan kowng
Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: