Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

dia


aku mencari dalam kegelapan ini,
yang menghumban diriku ke daerah sepi,
daerah sunyi tidak berpenghuni,
tempat hati dilukai,aku ingin pergi,
seberapa jauh yang aku ingini,
aku tak ingin berpaling lagi,tapi.....




langkahku terhenti,
acapkali terhenti,
kerana kau masih aku cintai,
masih aku sayangi,
meskipun kau mencampak kasih suci
,meski kau tak lagi peduli,
meski tempatku sudah berganti,
dalam hatimu cinta baru bersemi,
aku masih setia di sini,
masih tulus menyayangi,
kerana aku tak mampu membenci,
biarpun aku sepi sendiri,
bersama kenangan yang sentiasa menghantui,
senyummu...tawamu...sentiasa di hati,
bayanganmu tetap mengekori..
kerana itu aku tak mampu berlari..
aku tak mampu menipu diri!
Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: