Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

utk seseorang...tp biarlah rahsia....


herm...nie crite tok seseorang...
dye slalu on9....
tp dye x pnah na chat ngan aku..
ble aku tnye dye ngah wat pe...
dye cakap dye main game...
tp aku fikir...
x per....maybe dye boring kot
sbab tu dye maen game...

kekadang akuw terfikir gak...
mesti dye nieh....
x fikir lansung tntng akuw..
akui rase cam nak lupekan dye...
tp cmpai skunk aku x bleh na lpekan dye..

dgan care x chat ngan dye..
x msg ngan dye,aku harap akuw dapat lupekan dye...
tp hati aku nieh ...
susah utk lupekan orang yang akuw sayang,....
wlau macam mane pown
aku msti lpekan dye...

tq sebab wat hati ini ceria...
tq sebab balas msg slame nieh..
tq sebab ajar main backyardmonster...
tq utk semua...

satu hari ?????? mesti lupekan saye..

Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: