Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

6hours at Bangi Driving Licence!!!!Hampeh


haha!!!!!!
adoiyai...
hari yg amat membosankan..
haha...
today my sis n i...
g driveng test licence...
at Bangi..
alorh blom bwk lagi...
just dudok ceramah to 6 hours...
damm!!!
6hours..
lame tu..
nasib baik dudok dalam blik hampeh tu...
3 jam je...
lagi 3 jam amali kat luar...
nie na cite skit nie..
walaupun bosan...
tahap gaban..
tetapi ade gak yg mgelikan hati...
crite dye camnie...
haha!!!!!
kite owg datang lmbat...
so just ade krusi hampeh je...
krusi yg siap meje tu..
readers semua msti dataw an..
alah yg mcm kat u tu...
pape jelah....
erm....time tggal krusi yg meje nye dah tercabut...
sebab kite owng datang lewat!!!!!
aku pown dudok lah kat krusi tmpe mje tu...
dok bhgian depan skali..hhaha
after 40 min kite owng dibagi rehat...
hah disinilah semuanyer berlaku...haha
ape lagi aku buat ler prangai aku..
aku masok cecepat bilik..
then aku tkrkan krusi aku dengan org sebelah..
haha...
kihkihkih...
woooo..
org yg aku rembat tu perempuan seyh..bley tahan lah gak..
hihi...
name dye x silap ZETy kot...
haha...
time dye masok tu..aku pure2 wat x taw...
adoiyai kesian lak ak tgk dye tu..
dudok kat krusi xde meje..
dah la bwk beg besaw!!!!ades..kesian...
Maaf lar ye...
but thanx sebab jadi mgse saye tok hari nie....



Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: