Bulart-blog
dear followers n readers..can u clik all this pics :)

leave it or take it...yes...just take it!!!!


ades!!!!!
pning nye pale aku pikir hal nie...
semuanye terjadi...
daripada satu perbincangan!!!!!!hurm...
ayah aku tnye na amik kos pe nnti...
aku pown jawab la...
ayah..
rase cam na lari dari bidang sains la....
nak amik kos photographer ke..
sytem graphic designer ke...
huh..tetibe aku du tgking..
ades....
ayh aku cakap..
klau ko na amik kos tu...baik tak yah masok u!!!!
huh..
agak sebulan gak lah aku pikr bnde nie..
knape ayh aku x bagi amik kos tu ek??
knape????
tapi harinie semuanyer terjawap..
setelah aku bertnye kepada seseorang!!!!
barulah aku taw....
sbab kos tu..
mmg x pyah masok u...
bley blajar sndiri...
lagi pown peluang keje kurang....
now aku akan tnam semangat dalam diri aku nie..
tok memilih bidang sains.....
aku terfikir gak...
xkan ler ilmu sains aku yg aku bljar 2 taun tu..
na buang camtu je....
herm...thanx kepada yg bagi nasihat!!!
nasihat anda amat admin hargai...
just take it!!!!!haha




Sentap Hati Mak Nak !!

0 SUDI MENGOMEN: